قوانین گارانتی کالاها

در فروشگاه موبایل جدید بعضی از کالا ها گارانتی ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا دارند که پس از تحویل، مشتری 24 ساعت فرصت دارد در صورت مشکل ظاهری اعم از پارگی و خط و خش و شکستگی مشکل را از طریق واتس اپ یا شماره درج شده در سایت به اطلاع فروشنده برساند و کالا را برای بررسی از طریق پست مرجوع کند و در صورت تایید کارشناسان از ایراد ذکر شده وجه خود را تا حداکثر 48 ساعت بعد توسط فرستادن شماره کارت بانکی خود از ما دریافت کنند.

همچنین مشتریان عزیز پس از خرید کالا در صورتی که کالا گارانتی 7 روزه موبایل جدید را داشته باشد در صورتی که کالا عیب ظاهری یا فنی داشته باشد پس از 1 هفته از زمان تحویل، کالای خود را از طریق پست برای ما مرجوع کنند و وجه خود را طی حداکثر 48 ساعت پس از بررسی کارشناسان موبایل جدید و صحت ایراد و مشکل ذکر شده توسط فرستادن شماره کارت بانکی خود از ما دریافت کنند.

لازم به ذکر است تمامی مسئولیت کالاهای ساعت طرح اپل واچ سایت ما که در سایت گارانتی شرکتی 6 ماهه الی 18 ماهه دارند بر عهده شرکت گارانتی کننده است و در صورتی که کالا مشکل داشته باشد و یا مشتریان از رنگ و مشخصات ساعت راضی نباشند میتوانند ساعت رو جهت تعویض با هر مدل ساعت طرح اپل واچ دیگر مرجوع کنند . به طور خلاصه ساعت های طرح اپل واچ به غیر از گارانتی خود ، ۱ هفته مهلت تست و تعویض دارند فقط در صورتی که در این مدت ساعت تست شده باشد و جعبه و یا هیچ قسمتی از خود ساعت و جعبه و وسایل داخل آن تغییر ظاهری نداده باشند.

قوانین ارسال کالا

در فروشگاه موبایل جدید سه مدل ارسال وجود دارد :

  1. ارسال از طریق پست پیشتاز : که معمولا بین 3 الی 4 روز کاری طول می کشد تا به دست مشتریانی که خارج از اصفهان هستند برسند همچنین این ارسال برای خریدهای بالای 300 هزار تومان رایگان است
  2. ارسال از طریق تیپاکس: که 1 روز کاری به دست مشتری می رسد ولی هزینه ارسال با خود مشتری است
  3. پیک موتوری : برای ساکنین شهر اصفهان است که هزینه ارسال با مشتری است و حداکثر 1 ساعته به دست مشتری می رسد(نکته: برخی از کالاهای ما مانند ساعت های هوشمند طرح اپل واچ از تهران برای مشتری ارسال می شود و فقط برای ساکنین تهران با پیک موتوری ارسال می شودو هزینه آن هم بر عهده خود مشتری است).

قوانین پرداخت وجه

در حال حاضر تنها روش پرداخت وجه در سایت موبایل جدید به صورت آنلاین و از طریق درگاه امن زرین پال صورت می گیرد.