ما مفتخریم که اعلام کنیم فروشگاه اینترنتی موبایل جدید نمایندگی رسمی شرکت گارانتی اسمارت رز است و تمامی ساعت های طرح اپل واچ ما به شرط اورجینال بودن و کیفیت A با گارانتی معتبر اسمارت رز خدمت شما سروران گرامی عرضه می شود. خواهشمندیم گول افراد سودجو را نخورید و خدایی نکرده محصولات فیک و بی کیفیت را با گارانتی های نامعتبر از ایشان نخرید.

استعلام گارانتی

جهت استعلام گارانتی با کلیک روی اینجا وارد صفحه استعلام شوید در صفحه باز شده در کادر مربوطه، شماره سریال درج شده روی کارت گارانتی را وارد نمایید و دکمه استعلام را بزنید.

شرایط ابطال گارانتی

در صورت بروز حادثه و موارد ذکر شده در زیر
کارت گارانتی ضمانت باطل خواهد شد

icon-ebtal-2 copy
  • استفاده از شارژر های بالای یک آمپر و پنج ولت
  • شارژر های فست شارژ یا آمپر بالاتر از یک
icon-ebtal-1 copy
  • وجود اثر باز شدگی بر روی محصول و تعمیر توسط شخص ثالث یا استفاده نادرست از دستگاه و مشکلات ایجاد شده در اثر استفاده از لوازم جانبی (نظیر محافظ صفحه نمایش و …) شامل گارانتی نمی‌باشد
icon-ebtal-4 copy
  • آسیب های ناشی از نوسانات برق یا اتصال پورت ها و حافظه های غیر استاندارد
  • شکستگی در هر یک از بخش های دستگاه یا لوازم جانبی و آداپتور
icon-ebtal-3 copy
  • آب خوردگی کالا
  • ورود مایعات
  • اثر ورود مواد شیمیایی
  • اثر نفوذ رطوبت به داخل دستگاه
  • لازم است ابتدا قبل از خرید محصول شماره سریال روی کارت گارانتی را با شماره سریال دستگاه که در قسمت Setting/about/device address(mac addres) مطابقت داده شود؛در صورت عدم انطباق هیچگونه خدمات تحت پوشش گارانتی ارایه نخواهد شد.
  • ارائه کارت گارانتی و بسته بندی به همراه تمام متعلقات خریداری شده و بالاخص آداپتور شارژ دستگاه، جهت استفاده از خدمات پس از فروش ضروری می باشد.
  • لازم است مشتری در هنگام خرید کالا از سالم بودن فیزیکی کالا و تمامی لوازم و اقلام آن اطمینان حاصل نماید و در صورت مشاهده هرگونه ایراد فیزیکی از پذیرش کالا امتناع کند.
  • مسئولیت گارانتی محدود به بر طرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه تحت گارانتی است. بدیهیست خدمات نرم افزاری جزء تعهدات شرکت نبوده است.
  • مسئولیت مراقبت، حفاظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و نرم افزاری دستگاه به عهده مشتری می باشد و اگر به هر دلیل اطلاعات از بین برود، مسئولیتی متوجه اسمارت رز نمی باشد.
  • کالای معیوب در صورت امکان تعمیر شده و در صورت عدم امکان تعمیر با کالای سالم تعویض خواهد شد.
  • کالایی که تولید آن متوقف شده و نیاز به تعویض دارد، با کالای مشابه تعویض و اختلاف قیمت مربوطه محاسبه می گردد.
  • خدمات پس از فروش در خارج از دوره گارانتی، با اخذ هزینه قابل ارائه خواهد بود.
  • طبق استاندارد جهانی ارائه خدمات به دستگاه هایی با بیش از 3 پیکسل سوخته (حداقل 4 پیکسل ) انجام می پذیرد.
  • این ضمانت نامه شامل آسیب های نرم افزاری و آسیب های سخت افزاری ناشی از نصب و استفاده از نرم افزارهای غیر استاندارد ، سیستم عامل های غیر منطبق و غیر رسمی و روت نمودن دستگاه ها نمی باشد.
  • اسمارت رز مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده بر روی محصولات ندارد.
  • لوازم جانبی دستگاه و باطری به علت استهلاک پذیری شامل گارانتی نخواهد شد.

شماره و آدرس خدمات گارانتی و پس از فروش :

  • تهران ابتدای بلوار میرداماد مجتمع کامپیوتر پایتخت برج A واحد 507 – واحد خدمات پس از فروش
  • 021-91071013