راهنمای خرید ساعت هوشمند hk9 ultra 2
word image 16258 8

راهنمای خرید ساعت هوشمند hk9 ultra 2

ساعت هوشمند hk9 ultra 2

ساعت هوشمند hk9 ultra 2 های کپی اپل واچ اولترا بود و یک اسمارت واچ بسیار با کیفیت می باشد. این ساعت از لحاظ نرم افزاری و ظاهری شباهت زیادی با نسخه اصلی دارد. ساعت هوشمند hk9 ultra 2 دارای ویژگی های جذاب فراوانی است که در ادامه متن به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • بهترین کیفیت.
  • دارای آداپتور شارژ ساعت هوشمند.
  • ارائه خدمات پس از فروش و همچنین پشتیبانی نصب و راه اندازی به گوشی به صورت رایگان.
  • طراحی جذاب و شیک همانند اپل واچ اولترا 2 سایز 49.
  • پردازنده دو هسته ای قدرتمند و همچنین منوی روان.
  • طراحی انیمیشن ها و رابط کاربری همانند واچ او اس 10.
  • دارای حافظه 2 گیگابایتی جهت دانلود آهنگ.
  • قابلیت ضبط صدا.
  • دارای امکان کنترل حرکتی و همچنین پاسخ به تماس های ورودی با چرخاندن مچ دست.
  • دارای هوش مصنوعی و امکان ساخت واچ فیس به وسیله چت جی بی تی.
  • سنسور کف دست.
  • قابلیت آپلود کردن تصویر زمینه منو و همچنین اسکرین سیور.
  • قابلیت تنظیم تاریخ و ساعت به صورت دستی بدون وصل شدن به گوشی هوشمند.
  • دارای داینامیک آیلند و قابلیت تنظیم فونت ساعت گوشی.
  • امکان خارج کردن رطوبت به وسیله ویبره.
  • نمایش اطلاعات آن همانند اپل واچ اصلی.
  • فونت فارسی و نمایش اعلانات بیشتر.
  • همانند نسخه اصلی دارای نمایش چشمک زن قرمز در زمان دریافت پیامک های نخوانده شده.
  • حاشیه بسیار کم و صفحه نمایش 12.12 اینچی آمولد.
  • قابلیت تعویض کردن بند و استفاده نمودن از بند، گلس و قاب اصلی اپل واچ اولترا 2.
  • دکمه اکشن فعال و دکمه مجیک باتن و پاور بی صدا.
  • قابلیت مکالمه، شماره گیری همچنین برقراری تماس.
  • با بالا آوردن دست صفحه نمایش به طور خودکار روشن شده و دارای صفحه نمایش روشن.
  • امکان تصویر زمینه مورد دلخواه و آپلود واچ فیس های زیادتر
  • دارای سنسورهای سلامتی قند خون، اکسیژن خون، گام شمار، ضربان قلب، پایش خواب و فشار خون.
  • دارای 110 حالت ورزشی گوناگون.
  • قابلیت اتصال به گوشی های آیفون و اندروید
  • رنگ: تیتانیومی ولی با بند اوشن نارنجی.

های کپی ترین و در عین حال بهترین ساعت هوشمند طرح اپل واچ اینجا است! ساعت هوشمند اسمارت واچ مدل HK9 Ultra یک اسمارت واچ بسیار با کیفیت می باشد و از لحاظ ظاهری شباهت فراوانی با دومین نسخه اپل واچ اولترا داشته و از لحاظ نرم افزاری با ساعت واچ او اس 10 شباهت فراوانی دارد.

مازاد بر اینها تصور نمایید که می توانید درون ساعت خود آهنگ آپلود نمایید و بدون آنکه به گوشی هوشمند نیاز داشته باشید، به آن گوش کنید. بازی و برنامه های متنوعی را به ساعت اضافه نمایید و یا صدای خود را ضبط کنید. در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل و دقیق این ساعت جدید و هوشمند را بررسی نماییم.

ساعت هوشمند hk9 ultra 2

برای خرید ساعت هوشمند hk9 ultra 2 از سایت ما اینجا کلیک کنید

بررسی مشخصات ظاهری ساعت اسمارت واچ HK9 Ultra

در حقیقت ساعت هوشمند اسمارت واچ مدل HK9 Ultra 2 تجربه بسیار جدید و خاصی را برای خریداران این ساعت به ارمغان آورده است. ظاهر این ساعت هوشمند درست همانند اپل واچ اولترا 2 است. ابعاد و اندازه آن با نسخه اصلی هماهنگ می باشد.

ساعت هوشمند hk9 ultra 2 با وزن 49.9 گرم و ابعاد آن با اندازه 44 * 49 * 12 میلیمتر با نسخه اصلی خود برابر است. به همین علت لوازم جانبی گلس و قاب اولترا 2 اصلی جهت استفاده این مدل ساعت هوشمند مناسب می باشند.

زمانی که به ساعت هوشمند hk9 ultra 2 با رنگ زیبایی تیتانیومی نگاه می نماییم، تجربه بسیار جذاب و خاصی را به دست خواهیم آورد. این ساعت فوق العاده زیبا با دقت بسیار بالایی ساخته شده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

در سمت راست ساعت هوشمند اسمارت واچ HK9 Ultra 2 میکروفون، دکمه پاور و مجیک باتن جهت تجربه مکالمه قرار داده اند و در قسمت چپ آن، اسپیکر مکالمه اضافه شده است. البته ناگفته نماند که دکمه اکشن باتن با رنگ زیبای نارنجی بر روی این ساعت قرار دارد.

مجیک باتن اسمارت واچ 2 HK9 Ultra عملکردی بی صدایی دارد و سبب چرخش آرام و بی صدای مجیک باتن شده است. وجود این ویژگی خاص در این ساعت زیبا باعث افزایش شباهت آن با نسخه اصلی گردیده است. چهار گوشه ساعت اسمارت واچ 2 HK9 Ultra دارای سوراخ هایی بوده که درست همانند نسخه اصلی آن طراحی و ساخته شده است.

در بخش پایین و بالای ساعت هوشمند hk9 ultra 2 جایگاه زیبایی برای بندهای ساعت طراحی نموده اند. بند آلپاین لوپ و بند اوشن به عنوان پیش فرض با این ساعت زیبا همراه هستند. بندهای اولترا 2 اصلی همانند رولکسی و بقیه مدل ها از جمله بندهایی هستند که برای این ساعت قابل استفاده میباشند و این امکان را به کاربران خواهند داد تا بر طبق سلیقه و نظر خود بند مورد نظر را انتخاب کنند. زیرا این ساعت هوشمند با دقت و ظرافت خاصی به گیره ضامن بند طراحی گردیده تا شکل آن درست مانند نسخه اصلی باشد. از ظاهر بسیار شیک این ساعت هوشمند مشخص است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. در قسمت پشتی قاب این ساعت، 4 عدد پیچ همانند نسخه اصلی قرار گرفته اند که نشان از دقت و کیفیت بالا در طراحی و ساخت این ساعت را دارد.

ساعت هوشمند hk9 ultra 2

ساعت هوشمند طرح اپل واچ اولترا مدل HK9 ULTRA 2

کیفیت بالای صفحه نمایش ساعت هوشمند HK9 Ultra 2

ساعت هوشمند hk9 ultra 2 از صفحه نمایش بسیار باکیفیت امولد برخوردار بوده و با نسخه اصلی این ساعت رقابت می کند. اندازه نمایشگر اسمارت واچ 2 HK9 Ultra تقریبا 2.12 اینچ می باشد. رنگ ها در صفحه نمایش زنده و بسیار جذاب دیده می شوند. شفافیت و وضوح بسیار بالایی در تصاویر نشان داده شده به وسیله این ساعت مشهود می باشد.

نمایشگر ساعت هوشمند اسمارت واچ با رزولوشن 520 در 485 پیکسل، نرخ نوسازی 90 هرتز و با روشنایی بالا ویژگی های بسیار جذاب و خاصی را برای این ساعت فراهم نموده است. این مدل ساعت دارای قابلیت ویژه ای است که با بالا آوردن دست، ساعت به طور خودکار روشن می شود و این عمل با سرعت زیادی انجام می گیرد.

برای خرید این ساعت محشر اینجا کلیک کنید

این مدل ساعت دارای صفحه نمایش همیشه روشن است و دو حالت متنوع دارد. حالت اول خطوط اعداد و نمایش عقربه های آن با رنگ سفید بوده و پس زمینه مشکی است و به صورت دائم روشن است. حالت دوم آن روشن ماندن واچ فیس این ساعت است که شارژ فراوانی را مصرف خواهد کرد.

یکی از ویژگی های بسیار خاص و جدید این مدل ساعت که آن را خیلی جذاب نموده، امکان تنظیم کردن اندازه فونت آن ( در 3 اندازه کوچک) است. البته ناگفته نماند امکان تنظیم زمان خاموش نمودن نمایشگر از 5 ثانیه تا 30 ثانیه وجود خواهد داشت.

ساعت هوشمند hk9 ultra 2

بررسی نرم افزار و سخت افزار ساعت 2 HK9 Ultra

بررسی نرم افزار و سخت افزار ساعت 2 HK9 Ultra

این مدل ساعت همانند نسخه اپل واچ اولترا 2 اصلی دارای رابط کاربری است و از لحاظ نرم افزاری درست همانند آپدیت های نرم افزاری ساعت واچ او اس 10 می باشد.

ساعت هوشمند hk9 ultra 2 دارای پردازنده بسیار قوی دو هسته ای ( SF32LB525) با قدرت های پردازشی 48 و 240 مگاهرتزی است. میزان حافظه رم این ساعت 1.4 مگابایت است. با وجود این پردازنده بسیار عالی، عملکرد نرم افزاری این ساعت بسیار روان می باشد. پردازنده قدرتمند دارای انیمیشن های اپل واچ اصلی است. انیمیشن جدید برای ورود به منوی جدید اپل در ساعت هوشمند hk9 ultra 2 تعبیه شده است. این ویژگی بسیار خاص جذابیت این مدل ساعت را بسیار بیشتر کرده و از لحاظ نرم افزاری شباهت بسیار فراوانی با نسخه اصلی دارد.

زمانی دکمه پاور این مدل ساعت را فشار خواهید داد منو بار آن همانند ساعت مدل واچ او اس 10 نمایش داده خواهد شد. با فعال نمودن دکمه اکشن این مدل ساعت لیست تمام حالت های ورزشی آن مشاهده خواهد شد. مازاد بر اینها عملکرد دو بار فشار دادن دکمه پاور آن، قابل سفارشی سازی می باشد. با دو بار فشار دادن دکمه مجیک باتن، لیست برنامه های که اخیرا باز شده اند را می توان مشاهده نمایید.

با لمس صفحه ساعت از قسمت راست به چپ به راحتی می توانید به قابلیت های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید و با لمس صفحه از سمت چپ به سمت راست، ویجت کاری نشان داده خواهد شد. با لمس صفحه ساعت از قسمت پایین به بالای آن برخی از اپلیکیشن های کاربردی نمایش داده می شود.

ساعت هوشمند hk9 ultra 2

طراحی ظاهری ساعت هوشمند hk9 ultra 2

اتصال به گوشی های هوشمند و همچنین آیفون

یکی از برنامه های بسیار محبوب Wearfit Pro، در برنامه های مخصوص این ساعت وجود دارد و با اتصال به آن قابلیت های بسیار جالبی در اختیار کاربران قرار می دهد. برنامه Wearfit Pro دارای دو نسخه آیفون و اندروید است. با اتصال نمودن به برنامه Wearfit Pro به راحتی می توانید واچ فیس های مورد دلخواه خود را از این ساعت زیبا آپلود نمایید. مازاد بر اینها تصویر زمینه را بر اساس سلیقه و نظر خود به واچ فیس تبدیل نموده و درون ساعت آپلود کنید.

با وجود این برنامه خاص به راحتی می توانید برای منوی ساعت زیبای خود پس زمینه های بسیار متنوعی را انتخاب یا درون ساعت آپلود نمایید. این ساعت هوشمند دارای 5 حالت منوی ( دایره ای، اپل واچ قدیمی، اپل واچ جدید، 9 تایی و لیستی) است.

ساعت هوشمند hk9 ultra 2 می توان انواع برنامه ها و بازی جدید را نصب کرد. تا کنون در این ساعت حدود 11 بازی یا برنامه قرار گرفته شده است.

در ساعت هوشمند hk9 ultra 2 امکان تنظیمات مربوط به تنظیم زنگ هشدار، تنظیمات آب و هوا، کنترل دوربین گوشی، پیدا نمودن ساعت به وسیله گوشی، نمایش اعلانات، آپلود کردن تا 8 مخاطب و … در این برنامه وجود دارد. مازاد بر اینها اسکرین سیور مورد نظر خود را به وسیله این برنامه درون این مدل ساعت پر طرفدار آپلود کنید. یکی دیگر از قابلیت های خاص اضافه شده به این ساعت، امکان آپلود کردن تا 2 گیگابایت آهنگ در داخل ساعت و بدون نیاز داشتن به گوشی می توانید آنها را گوش کنید. این قابلیت ویژه در ساعت برای ورزشکاران مفید می باشد.

word image 16258 5

کیفیت ساعت هوشمند hk9 ultra 2

اتصال بلوتوث دوم ساعت هوشمند hk9 ultra 2 به گوشی های هوشمند

بلوتوث دوم ساعت هوشمند hk9 ultra 2 جهت اتصال مدیا و مکالمه به گوشی است. به کمک اتصال بلوتوث دوم تماس های اخیر خود را درون ساعت مشاهده نموده و می توانید با آنها تماس بگیرید یا اینکه یا به تماس های خود پاسخ دهید. معمولا در تماس های ورودی شماره شخص نمایش داده خواهد شد.

ساعت هوشمند hk9 ultra 2 از کیفیت مکالمه بسیار خوبی برخوردار است. زمانی که مکالمه را به این ساعت وصل نمودید، می توانید با تنظیم کردن اینکه مکالمه را به گوشی خود انتقال دهید یا با ساعت خود مکالمه را ادامه دهید.

با اتصال بلوتوث دوم این ساعت به راحتی می توانید موزیک های مورد دلخواه خود را در درون ساعت پخش نموده و به آنها گوش کنید. همانطور که در متن بالا به آن اشاره نمودیم قابلیت جدید ساعت هوشمند اسمارت واچ 2 HK9 Ultra امکان آپلود کردن آهنگ در درون حافظه آن و پخش کردن موزیک بدون اتصال به گوشی می باشد.

سنسورهای سلامتی ساعت اسمارت واچ 2 HK9 Ultra

ساعت هوشمند hk9 ultra 2 دارای سنسورهای سلامتی همچون ضربان قلب، فشار خون، پایش خواب، قند خون، اکسیژن خون و گام شمار است. طراحی رابط کاربری سنسورهای این مدل ساعت همانند آپدیت های واچ او اس 10 می باشد.

نکته قابل توجهی که در رابطه با این سنسورها لازم است بدانید، دقت سنسورهای سلامتی ساعت هوشمند hk9 ultra 2 بسیار بالا نبوده و جهت استفاده پزشکی استفاده از این سنسورها توصیه نمی شود.

حالت های ورزشی ساعت هوشمند اچ کا 9 اولترا 2 دارای حالت های ورزشی مختلفی مانند ( پیاده روی پیشرفته، پیاده روی، دوچرخه سواری داخل خانه، بدمینتون، فوتبال، دوچرخه سواری خارج خانه، کوهنوردی، ورزش آزاد و …) می باشد. تعداد حالت های ورزشی این ساعت حدود 110 عدد است. این مدل ساعت دارای قابلیت های ویژه دیگری مانند قطب نما، فشارسنج، نمایش وضعیت آب و هوا، MET و … بوده و اپلیکیشن تمرین تنفس هم دارد.

در کنار تمام این قابلیت ها این ساعت قدرتمند دارای یادآوری های سلامتی مانند ( مطالعه، خوردن قرص، عدم تحرک، نگاه به دور دست، نوشیدن آب و …) است.

ساعت هوشمند hk9 ultra 2

قابلیت های ساعت هوشمند hk9 ultra 2

شارژدهی باتری ساعت هوشمند hk9 ultra 2

باتری ساعت هوشمند hk9 ultra 2 به میزان 450 میلی آمپر است و عملکرد بسیار خوب و در عین حال استانداری جهت شارژ دهی آن دارد. این ساعت شارژر وایرلسی دارد و به وسیله آداپتور 1 آمپری حدود 2 تا 3 ساعت کاملا شارژ می شود. عملکرد شارژدهی این ساعت شیک و همه پسند بسیار عالی می باشد و جهت استفاده های معمولی و یا اتصال به گوشی های هوشمند برای 1 یا 2 روز شارژ نگه می دارد. در صورتی که ساعت به گوشی شما وصل نشد می توانید از آن به عنوان یک ساعت کلاسیک و شیک استفاده نمایید. شارژدهی این ساعت برای 7 روز یا بیشتر کفایت می کند.

این ساعت دارای حالت ذخیره نیروی بیشتر است و با فعال نمودن حالت نیروی ذخیره بیشتر، در پس زمینه مشکی آن تنها عدد گام شمار و زمان نمایش داده خواهد شد. همین موضوع سبب می شود تا شارژ باتری ساعت خیلی کمتر مصرف گردد و شارژدهی آن خیلی سریع انجام شود.

قابلیت های جذاب و جدید ساعت هوشمند hk9 ultra 2

یکی از قابلیت های بسیار جذابی که به ساعت هوشمند hk9 ultra 2 اضافه نموده اند، قابلیت ضبط صدا است. این قابلیت را به تازگی به این ساعت هوشمند اضافه کرده اند و همین موضوع جذابیت آن را در بین علاقمندان به این ساعت بیشتر کرده است.

مازاد بر اینها ساعت هوشمند hk9 ultra 2 همانند ساعت اپل واچ اصلی دارای حالت Drain immediately است. با ویبره می توان آب درون ساعت را از اسپیکر و دیگر قسمت های ساعت خارج کرد.

یکی دیگر از جذابیت های زیبا و جدید این ساعت، استفاده از کنترل های حرکتی است که این قابلیت در نمونه های اپل واچ اولترا وجود دارد. با فعال نمودن کنترل های حرکتی این ساعت بدون هیچ حرکت اضافی فقط با چرخاندن مچ دست می توانید به تماس های خود پاسخ دهید و با ساعت خود مکالمه کنید. شایان ذکر است بدانید که این نوع مدل ساعت امکان داینامیک آیلند و قفل لمس نمایشگر را دارد.

ساعت هوشمند hk9 ultra 2 دارای امکان تنظیم چندین عملکرد (دکمه اکشن باتن و همچنین عملکرد 1 بار فشردن و 2 بار پی در پی فشردن دکمه پاور ) می باشد. به کمک هر کدام از این عملکردها می توانید انتخاب نمایید که چه عملکرد و یا برنامه ای باز شود که از آنها استفاده کنید.

برخی دیگر از لوازم جانبی دیگر که با ساعت هوشمند hk9 ultra 2 همراه می باشند عبارتند از: دفترچه راهنما، 1 عدد بند اوشن، کابل شارژر وایرلسی و 1 عدد بند آلپاین لوپ.

برخی دیگر از قابلیت های ساعت زیبای HK9 Ultra 2

ساعت هوشمند مدل HK9 Ultra 2 دارای ویبره است و میتوان ویبره آن را بین دو حالت قدرتمند و پیش فرض تنظیم نمود. به صورت دستی تاریخ و زمان این مدل ساعت را می توان تنظیم کرد.

ساعت هوشمند مدل HK9 Ultra 2 دارای دستیار صوتی سیری، بیزینس کارت، کیف پول، امکان پیدا کردن ساعت به وسیله گوشی ( از گوشی صدا پخش می شود)، تقویم، نمایش آب و هوا، نمایش میزان تنفس، کنترل دوربین گوشی، امکان پیدا نمودن گوشی به وسیله ساعت ( از ساعت صدا پخش خواهد شد)، تنظیم زنگ هشدار، چت جی بی تی، پشتیبانی از منوی فارسی، تماس اضطراری، چراغ قوه، اطلاعات شخصی سلامتی بدن، ماشین حساب، امکان کنترل ویدیوهای کوتاه، حالت مزاحم نشوید، NFC و سنسور خاموش کردن با کف دست و تایمر است.

در صفحه اول این ساعت اسمارت واچ جدید، نقطه چشمک زن قرمز وجود دارد. این چشمک زن قرمز جهت یادآوری پیام های خوانده نشده طراحی شده است و در صورت پیام ناخوانده چشمک زن قرمز فعال می شود.

ساعت هوشمند مدل HK9 Ultra 2 قابلیت رمزگذاری دارد. این قابلیت به کاربر اجازه خواهد داد چنانچه رمز قفل ساعت تا 5 بار اشتباه وارد شد، با فعال نمودن گزینه مخصوص ساعت، تمامی اطلاعات درون ساعت حذف شوند. این ساعات دارای تنظیمات دیگری مانند سنسور ضربان قلب، حالت های ورزشی، حالت خواب، بازی های سرگرم کننده و جذاب و ساعت هشدار کنار تخت خواب می باشد.

ساعت هوشمند hk9 ultra 2

نقاط قوت ساعت هوشمند hk9 ultra 2

نقاط ضعف و ساعت هوشمند hk9 ultra 2

نقاط ضعف

سنسورهای سلامتی ساعت هوشمند hk9 ultra 2 دقت چندان بالایی ندارند.

عدم نمایش نام مخاطبی که تماس گرفته است و فقط شماره تماس های ورودی نمایش داده می شود.

نقاط قوت

طراحی بسیار زیبا و همانند ساعت اپل واچ اولترا 2 اصلی.

کیفیت بسیار بالا.

صفحه نمایش امولد ساعت هوشمند hk9 ultra 2 بسیار با کیفیت.

دارای پردازنده بسیار قوی دو هسته ای و همچنین منوی راحت و روان.

قابلیت ضبط صدا.

دارای محیط کاربری، منو و انیمیشن ها که با آپدیت های نرم افزار واچ او اس 10 مطابقت دارد.

حافظه داخلی آن 2 گیگابایت بوده و می توان آهنگ های دلخواه خود را داخل ساعت آپلود کرد.

دارای امکان کنترل حرکتی و فقط با چرخاندن دست می توان به تماس های ورودی پاسخ داد.

قابلیت نصب انواع بازی و برنامه های متنوع.

قابلیت ساخت واچ فیس به وسیله هوش مصنوعی.

قابلیت آپلود کردن واچ فیس های بیشتر و همچنین انتخاب تصویر زمینه مورد دلخواه خود درون ساعت.

دارای چند منوی متنوع و زیبا و امکان انتخاب کردن پس زمینه منوی ساعت.

دارای Screen Saver.

امکان تنظیم نمودن دستی تاریخ و زمان درون ساعت بدون اینکه به گوشی هوشمند متصل شود.

امکان مکالمه و شماره گیری.

امکان انتخاب نمودن مکالمه با گوشی تلفن یا ساعت داخل ساعت هوشمند hk9 ultra 2 .

قابلیت تنظیم کردن سایز فونت ساعت.

دارای داینامیک آیلند.

مقاومت بالا در برابر رطوبت و همچنین امکان خارج نمودن آب به وسیله ویبره.

سایز مناسب و استاندارد ساعت هوشمند hk9 ultra 2 و امکان استفاده از قاب، بندهای اصلی و گلس با اپل واچ اولترا.

امکان استفاده نمودن از بندهای اپل واچ سایز 49.

دارای هوش مصنوعی ( چت جی تی پی).

بیش از 110 حالت ورزشی متنوع.

امکان اتصال نمودن به گوشی های هوشمند اندروید و همچنین آیفون.

پخش صدا از گوشی یا ساعت جهت پیدا کردن گوشی یا ساعت.

قابلیت پیدا کردن گوشی به وسیله ساعت و پیدا نمودن ساعت به وسیله گوشی.

امکان کنترل نمودن دوربین گوشی هوشمند.

دارای سنسورهای سلامتی مانند ضربان قلب، فشار خون، قند خون، پایش خواب، اکسیژن خون و …

دارای دکمه پاور فعال، اکشن باتن و مجیک باتن.

مجیک باتن بدون هیچ نویز و صدایی.

ساعت هوشمند hk9 ultra 2 همانند نسخه اصلی دارای 4 عدد پیچ پشتی و گیره ضامن بند است.

با بالا آوردن دست به طور خودکار ساعت روشن می شود.

دارای قطب نما.

دارای نقطه چشمک زن قرمز جهت نمایش دادن پیام های ناخوانده شده همانند نسخه اصلی.

اکشن باتن با قابلیت سفارشی سازی.

امکان تنظیم عملکرد 2 بار کلیک نمودن بر روی دکمه پاور.

امکان نمایش ساعت برای همیشگی یا برای 12 ساعت با پس زمینه مشکی.

دستیار صوتی سیری.

باتری بسیار قدرتمند ( 450 میل آمپر) با شارژدهی بسیار بالا.

شارژر وایرلسی.

امکان فعال نمودن حالت ذخیره نیروی بیشتر.

قابلیت کنترل کردن پخش ویدئوهای کوتاه.

دارای NFC.

دارای یادآوری های سلامتی همانند ورزش، قرص خوردن، نگاه به دور دست، نوشیدن آب، عدم تحرک، مطالعه و …

اشتراک گذاری موقعیت مکانی.

ساعت هوشمند hk9 ultra 2

سنسورهای سلامتی ساعت هوشمند hk9 ultra 2

آیا خرید ساعت هوشمند hk9 ultra 2 توصیه خواهد شد؟

اگر به دنبال بک های بسیار با کیفیت، دقیق و در عین حال کپی اولترا واچ 2 می باشید، یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها خرید ساعت هوشمند hk9 ultra 2 است. این ساعت بسیار زیبا از قابلیت های بسیار جذاب و متنوعی همچون ضبط صدا، طراحی رابط کاربری همانند واچ او اس 10، امکان نصب بازی، امکان خروج آب، 2 گیگابایت جهت آپلود آهنگ، امکان ساخت واچ فیس به وسیله هوش مصنوعی، امکان نصب برنامه های متنوع و … می باشد.

مازاد بر اینها ساعت هوشمند hk9 ultra 2 امکانات کاربردی و مهم دیگری همچون پشتیبانی از اعلانات فارسی، امکان آپلود واچ فیس، امکان استفاده از دیگر لوازم جانبی اپل واچ اصلی، مکالمه و … را دارد.

با توجه به تمام ویژگی های کاربردی و بسیار جذابی که در این ساعت هوشمند در متن بالا به آن اشاره نمودیم، چنانچه نمی خواهید مبلغ زیادی را جهت خرید اولترا اصلی پرداخت نمایید و علاوه بر این دوست دارید یک اولترا بسیار باکیفیت و از لحاظ ظاهری و نرم افزاری کپی اولترا 2 باشد، پیشنهاد ما به شما خرید ساعت هوشمند hk9 ultra 2 است.

ساعت هوشمند hk9 ultra 2

برای بررسی ویدئویی ساعت هوشمند مدل HK9 Ultra 2 میتونید به لینک بررسی این ساعت در پیج آپارات ما مراجعه نمایید.

نظر خود را بنویسید